سوشیال مارکتینگ یکی از روش های اصلی بازاریابی دیجیتال می باشد.

سوشیال مارکتینگ چیست؟

به انجام هر گونه فعالیت در شبکه های اجتماعی که در راستای رسیدن یا نزدیک شدن به اهداف بازاریابی کسب و کار اینترنتی ما انجام شود بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با به مخفف SEM گفته می شود

با توجه به اینکه سوشیال مدیا ها (شبکه های اجتماعی) طیف وسیعی از کاربران را در بر میگیرد میتوان از این ابزار برای نفوذ در بین اقشار مختلف کاربران استفاده کرد. همانطور که اطلاع دارید ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی به نسبت سایر ابزارهای تحت وب بسیار بالاتر است.

سوشیال مارکتینگ – بازاریابی از طریق رسانه اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی یک تخصص در زمینه وب است. چگونگی جذب مخاطب و سوئیچ آنها به کسب و کار یک رویه کاملا علمی و پیچیده است. شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس ، توییتر ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و ده ها مورد دیگر جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین ها هستند. هر کدام از آنها مخاطبان و طیف خاصی را در بر میگیرند.

اهمیت شبکه های اجتماعی

همانطور که اطلاع دارید تعداد و درصد استفاده کنندگان از دستگاه های تلفن هوشمند از کامپیوترها پیشی گرفته است. غالبا نیز شبکه های اجتماعی در دسترس ترین ابزارها برای تلفن های هوشمند هستند. البته ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که برای میزبانی صحیح باید زیرساخت لازم برای ورودی های حاصل از شبکه های اجتماعی را نیز فراهم کرد.

خدمات سوشیال مدیا مارکتینگ

خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی که به سوشیال مارکتینگ معروف است ارائه می شود.