مشاوره بازاریابی محتوا

مشاوره بازاریابی محتوا
مشاوره بازاریابی محتواReviewed by isa nourani on Feb 3Rating: 5.0مشاوره بازاریابی محتوا

طی سالهای اخیر ابزار بازاریابی محتوا ( Content Marketing ) به عنوان یک عامل کاملا تاثیر گذار در افزایش فروش مطرح شده است. در واقع با بازاریابی محتوا نرخ و تعداد بیشتری از کاربران به سمت یک کسب و کار هدایت میشوند و از این طریق میتوان قدمهای مثبتی در جهت برندینگ و افزایش فروش برداشت. با توجه به تاثیر بسیار بالای این موضوع سرویس مشاوره بازاریابی محتوا را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا بخشی از این خدمات را به اطلاع شما برسانیم.

مشاوره بازاریابی محتوا

خدمات مشاوره بازاریابی محتوا با تکیه بر آخرین و موثرترین راهکارهای جذب کاربر به شما ارائه میشود. در قدم اول کاربر قصد و نیتی برای خرید ندارد اما این موضوع به منزله این نیست که کاربر هیچوقت به خدمات و محصولات ما نیاز پیدا نخواهد کرد. با بکارگیری روشهای بازاریابی محتوا میتوان بر روی کاربران فعلی با طرح جامع سرمایه گذاری کرد تا در آینده همین کاربران تبدیل به مشتری شوند. بررسی ها نشان میدهد مشتری های حاصل از کانتنت مارکتینگ با توجه به اینکه برند را به خاطر دارند تعلق خاطر بیشتری نسبت به آن دارند.

تاثیر بازاریابی محتوا در فروش

اینکار یک سرمایه گذاری بلندمدت است. به نحوی که یک نتیجه پایدار و باثبات را به ارمغان می آورد. نکته ای که حائز اهمیت است بردباری و انجام صحیح این راهکار است. تاثیر بازاریابی محتوا در فروش به حدی مهم و حیاتی است که حتی شرکت ها و سایت های بسیار بزرگ نیز به این راهکار روی آورده اند و از این طریق قصد در تبدیل منبع بزرگ کاربران به مشتری دارند.

عوامل موثر در جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا

عوامل بسیاری در جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا دخالت دارند. توجه به نیاز ، راضی نگهداشتن و جلب اعتماد کاربر سه اصل اجتناب ناپذیر در بازاریابی محتوا هستند. در زیر به بخشی از مجموعه عوامل موثر در جذب مشتری از طریق کانتنت مارکتینگ اشاره میکنیم:

  • جذب ورودی از طریق سئو و شبکه های اجتماعی
  • توجه به نیاز روز کاربر و پاسخ به نیازهای محتوایی آنان
  • ارائه اطلاعات کامل ، شفاف و دقیق برای جلب رضایت کاربران
  • حفظ کیفیت و ارزش محتوایی برای جلب اعتماد
  • تولید محتوای هدفمند و راهبردی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری یا بازدیدکننده دائمی
  • مانور بر روی اهداف ، ویژگی ها ، خصوصیات و نکات بارز خدمات یا محصولات بصورت نامحسوس
  • استفاده از تاکتیک های روانشناسی و جامع شناسی برای انطباق محتوا با کاربر و برقراری ارتباط موثر

چرا باید از بازاریابی محتوا در کسب و کار خود استفاده نماییم؟

عوامل بسیاری در توفیق یا عدم توفیق کسب و کارها دخالت دارند. یکی از موثرترین روشها در جذب و گرفتن اعتماد کاربر استفاده از ابزار بازاریابی محتوا است. در واقع میتوان با استفاده از این فرآیند کاربران بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد. یعنی با قراردادن محتوای مرتبط با محصولات و خدمات مورد ارائه خودمان کاربرانی را مستعد تبدیل به مشتری شدن را دارند بسوی خود جذب میکنیم. البته باید توجه داشت اینکار می بایست با اصول و راهکارهای خاصی انجام شود تا تاثیر مورد انتظار در کسب و کار ما را داشته باشد. اگر به دنبال جذب مشتری از طریق کانتنت مارکتینگ هستید پیشنهاد میکنیم از سرویس مشاوره بازاریابی محتوا سئو فاکس استفاده کنید.

چگونه میتوانم از سرویس مشاوره بازاریابی محتوا سئو فاکس استفاده کنم؟

سرویس مشاوره بازاریابی محتوا بصورت تلفنی یا حضوری انجام میشود. برای اینکار کافیست با ما تماس بگیرید. همکارانم در سئوفاکس زمانی را طبق توافق برای مشاوره در نظر میگیرند. هزینه این سرویس بسته به نوع و شاخه فعالیت متفاوت بوده و نیازمند بررسی است. برای استعلام قیمت و شرایط ارائه سرویس با شماره 09214849017 تماس بگیرید.

  • ممنون بابت زمانی که در سایت ما سپری کردید، آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
  • ✓ بله    ✕ خیر
آخرین بروزرسانی توسط احسان اسکندری در تاریخ 18 بهمن 1395 انجام شده است
دیدگاه ها
درباره نویسنده
مطالب مرتبط

یک دیدگاه در “مشاوره بازاریابی محتوا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عیسی نورانیمتخصص سئو و بهینه سازی

حدود 10 سال است که بصورت حرفه ای وارد دنیای وب شده ام. در زمینه های سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی وب سایت ، امنیت سایت و میزبانی وب فعالیت دارم. هم اکنون نیز مدیر سایت زیرساخت بوده و یکی از کارشناسان تیم حرفه ای سئوفاکس هستم.

دنبال کردن در اینستاگرام