Branding

برندینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

برندنیگ چیست؟ برند سازی که به در عموم با نام برندینگ (Branding) شناخته می شود که از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمند ترین روش های بازاریابی دیجیتال و افزایش فروش محصولات است. برندینگ چیست؟ برند یا مارک به یک عبارت و یا یک نشان تجاری گفته می شود که تعیین کننده کیفیت و اصالت یک

مشاوره

مشاوره بازاریابی محتوا

طی سالهای اخیر ابزار بازاریابی محتوا (Content Marketing) به عنوان یک عامل کاملا تاثیر گذار در افزایش فروش مطرح شده است. پیشنهاد میکنم تا قبل از مطالعه کامل محتوا این صفحه سری به مقاله بازاریابی محتوا چیست بزنید تا اطلاعات جامعی از این روش بازاریابی کسب کنید. در واقع با بازاریابی محتوا نرخ و تعداد بیشتری

تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

رقابت در حوزه کسب و کارهای آنلاین به پیچیده ترین و تخصصی ترین حد خود رسیده است. بازاریابی توسط تولید محتوا یا کانتنت مارکتینگ از مهمترین ابزارهای تبدیل ورودی به مشتری است. تولید محتوا بر اساس استراتژی منجر به فروش یکی از موثرترین اقدامات در حوزه کسب و کار تحت وب است. بر همین اساس

matt cutts

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

در این چند ساله جدال های لفظی و عملی بسیاری میان وب مستران، متخصصان سئو و ناظمان کیفی موتور های جسجتوگر بوده است. در صدر این جدال ها نیز داستان همیشگی ما یعنی میزان اهمیت بین تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار دارد. از اوایل سال 2012  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که جمله محتوا پادشاه است بین زبان های افتاد تا همین امروز یک دوستگی

Content Marketing چیست

بازاریابی محتوا چیست

تعریف خلاصه بازاریابی محتوا چیست ؟ به تولید محتوا برای رسیدن به جامعه مورد هدف که در مسیر اهداف بازاریابی سایت یا برندی قرار دارند بازاریابی محتوا گفته می شود البته این تعریف ما از این نوع روش بازاریابی است! content marketing می تواند از هر زبانی که ان را تجربه کرده است تعریف متفاوتی