تاثیر لینک های Nofollow

تاثیر لینک های Nofollow
تاثیر لینک های NofollowReviewed by احسان اسکندری on Jun 3Rating: 4.5تاثیر لینک های Nofollow

امروزه بیش از 60% لینک های موجود در اینترنت به صورت nofollow (نوفالو) هستند، آیا به نظر شما موتور های جستجوگر از این حجم زیاد لینک و تاثیر لینک های nofollow چشم پوشی می کنند و آن ها را دنبال نمی کنند؟ جواب قطعا خیر است.

تعریف لینک های nofollow از زبان موتور های جستجوگر چیست؟

لینک های nofollow (نوفالو) به لینک هایی گفته می شوند که توسط موتور های جستجوگر دنبال نمی شوند و تاثیری بر روی رتبه سایت ندارند.

تعریف لینک های nofollow از نگاه ما چیست؟

لینک های nofollow به لینک هایی گفته می شوند که پیوند های با کیفیت آن توسط موتور های جستجوگر دنبال شده و بر روی رتبه سایت تاثیر مستقیم می گذارند، مانند پیوند های ویکی پدیا و شبکه های اجتماعی.

تاثیر لینک های nofollow

Cyrus Shepard یکی از سئو کاران برتر شرکت MOZ در ویدئویی چند دقیقه ای به طور مستقیم اعلام کرد که ما مدارکی داریم که ثابت می کند موتور های جستجوگر بعضی از لینک های نوفالو را دنبال می کنند. این به این معنی است که موتور های جستجوگر به برخی از لینک های nofollow توجه می کنند و از آن ها هم در رتبه بندی و هم در ایندکس کردن صفحات استفاده می کنند.

نحوه دریافت لینک nofollow

پیوند های نوفالو به چند صورت دریافت می شوند: از طریق قراردادن کامنت و درج لینک در دیگر وب سایت ها، از طریق اشتراک گذاری مطالب در دیگر سایت ها و دریافت لینک از آن ها مانند شبکه های اجتماعی و ویکی پدیا.

قوانین و استراژی لینک سازی نوفالو

برای لینک بیلدینگ  به صورت nofollow، بهتر است تا این نکات را رعایت نمایید:

  • بهتر است تا لینک های کامنتی را با کلمه کلیدی نگیرید
  • بهتر است تا لینک  های کامتی را در از سایت های و صفحات مرتبط با سایت خود بگیرید
  • بهتر است تا همه لینک های سایت را به صورت nofollow نگیرید
  • بهتر است تا لینک های nofollow را از سایت های با کیفیت بگیرید
3 سالی هست که در حوضه سئو موضوعات رقابتی فعالیت می کنم و در حال حاضر هم در شرکت طراحی سایت آذرین وب مشغول به کار سئو هستم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *