سئو خارجی

سئو خارجی

سئو به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود: سئو داخلی و سئو خارجی. سئو خارجی بیش از 70% و سئو داخلی نزدیک به 30% فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت را در بر می گیرند. سئو خارجی به طور کلی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت خود می شود که مهم ترین آن نیز  دریافت یا ساخت لینک از دیگر سایت ها است. اما  بهینه سازی خارجی سایت همانقدر که می تواند برای یک سایت مفید باشد می تواند مضر نیز باشد و باعث شود که یک سایت به جای افزایش رتبه با کاهش رتبه مواجه شود.  در همین رابطه در قسمت های ذیل مقالاتی را در رابطه با موضوع سئو سایت به صورت خارجی منتشر کردیم که شما با مطالعه آن ها می توانید اطلاعات زیادی را در رابطه با سئو خارجی بدست آورید.

همچنین برای درک بهتر محتوا پیشنهاد می کنیم تا مقالات را از صفحه آخر به اول مطالعه نمایید.


آموزش ستاره دار کردن سایت در گوگل با Rich Snippet

ستاره دار کردن مطالب وب سایت ستاره دار کردن مطالب یکی از راه های افزایش بازدید و بالابردن سئو وب سایت است، البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که استفاده از Snippet تاثیر مستقیمی بر روی سئو ندارد و فقط توجه مخاطب را به خود جلب می کند تا بر روی عنوان ستاره دار نتایج جستجو کلیک […]

آموزش ستاره دار کردن سایت در گوگل با Rich Snippet

آموزش Disavow لینک های اسپم

در این مقاله قصد آموزش Disavow لینک های اسپم که معمولا از طرف رقبای نامرد یا سایت های فید خوان به سایت داده می شود را خدمات شما عزیزان داریم. مرحله 1: شناسایی لینک های اسپم قبل Disavow لینک های اسپم باید به فکر شناسایی آن ها بود. به طور کلی دید اکثر وبمستران و […]

آموزش Disavow لینک های اسپم

اصول، قواعد و قوانین لینک بیلدینگ

در این مقاله قصد بررسی اصول، استاندارد ها، قوانین و به طور کلی معرفی نانوشته های قوانین لینک بیلدینگ بپردازیم. قبل از هر چیزی باید اعلام کنم که محتوای این مقاله به صورت کاملا تجربی تولید شده، بنابراین امکان موجود تناقض در آن موجود است. به عقیده بنده در بیشتر مواقع (نه در همه مواقع) لینک ها مهم ترین فاکتور […]

اصول، قواعد و قوانین لینک بیلدینگ

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

در این چند ساله جدال های لفظی و عملی بسیاری میان وب مستران، متخصصان سئو و ناظمان کیفی موتور های جسجتوگر بوده است. در صدر این جدال ها نیز داستان همیشگی ما یعنی میزان اهمیت بین تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار دارد. از اوایل سال 2012  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که جمله محتوا پادشاه است بین زبان های افتاد تا همین امروز یک دوستگی […]

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

“تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو را نادیده نگیرید” این جمله از دهان بسیاری از سئوکاران بزرگ مانند Rand Fishkin بیرون آمده است. تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو و بهینه سازی سایت همانطور که می دانید سئو به طور کلی به دوبخش  سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود، سئو داخلی 30 و خارجی 70 درصد از […]

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو