قرار داد سئو

داشتن یک قرارداد سئو حرفه ای حرف اول را در گرفتن یک پروژه سئو می زند ما در سئو فاکس این قرارداد را به صورت رایگان در اخیار شما قرار میدهیم.

قرارداد مشاوره سئو و بهینه سازی سایت

این قرارداد از تاریخ از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ الی ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ اعتبار خواهد داشت.

موضوع قرارداد:

انجام سئو و بهینه سازی سایت DN  دارو  به آدرس اینترنتی dndaru.ir و با هدف رسیدن به ۲۵۰ الی ۵۰۰ کلیک در ماه توسط مجموعه سئو فاکس.

ماده ۱ –  طرفین قرارداد:

این قرارداد فی ‌مابین شخص حقوقی / شخص حقیقی جناب مسلم عباسی با شماره همراه ۰۹۱۰۲۱۰۸۹۳۳ به عنوان کارفرما و آقای احسان اسکندری با کد ملی ۰۰۱۹۳۳۹۲۳۲ و با آدرس: تهران، قائم مقام فراهانی، پلاک ۳۰، واحد ۸ به عنوان پیمانکار بسته می شود.

ماده ۲ –  فازبندی پروژه:

فاز اول: بهینه سازی ساختار سایت و آماده سازی کامل بستر سایت

فاز دوم: سئو on-page و  سئو    off-page

فاز سوم: تثبیت جایگاه و ارتقا رتبه کلمات کلیدی در گوگل و ارائه مشاوره تولید محتوا برای بهبود وضعیت سئو کلی سایت

۱-۲ فاز اول پروژه پیش نیاز فاز دوم است و انجام فاز دوم به تنهایی به هیچ وجه میسر نیست.

۲-۲ مدت انجام قرارداد به صورت بین بازه زمانی ۳ الی ۵ ماه می باشد اما طبق ماده ۸-۱ قابل تغییر می باشد و طبق شرایط و وضعیت فعلی سایت و موتورهای جستجوگر، مشخص میگردد.

ماده ۳ –  تعهدات مجری و کارفرما پروژه:

۳-۱ رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که کارفرما در اختیار مجری قرار می دهد و استفاده بهینه از آن برای انجام موضوع قرارداد.

۳-۲ انجام موضوع قرارداد و حصول نتایج درخواستی کارفرما در ماده اول این قرارداد.

۳-۳ کارفرما متعهد می شود تا بر اساس مشاوره مجری به صورت هفتگی تولید محتوا انجام دهد.

۳-۴ مجری در طول مدت قرارداد حق هیچگونه مذاکره، عقد قرارداد و یا یا شراکت و مشارکت در قراردادها یا با شرکتها و اشخاص حقیقی یا حقوقی که به فعالیت مشابه کارفرما می پردازند را ندارد. در صورتی که مجری از این شرط تخطی کند این موضوع می تواند مصداق افشای سر یا خیانت در امانت باشد و کارفرما را مجاز می سازد علاوه بر آن که قرارداد را فورا فسخ نماید، حق دارد که کلیه خسارات وارد بر خود را از طرف دوم مطالبه کند.

ماده ۴– مبالغ قرارداد:

۴-۱  مبلغ کل قرارداد بیست و چهار میلیون تومان می باشد (به عدد: ۰۰۰/۰۰۰/۲۴ تومان

۴-۲  مبلغ تعیین شده در ابتدا هر ماه کارفرما پرداخت می گردد.

ماده ۵ – مراحل و نحوۀ پرداخت:

۵-۱  2 میلیون تومان بابت پیش پرداخت انجام کار در ابتدای امر دریافت می شود.

۵-۲ در صورت تاخیر کارفرما در  پرداخت اقساط پروژه خدماتی در آن بازه زمانی انجام نمی شود.

ماده ۶ – پرداخت مبلغ تمدیدی:

۶-۱ از تاریخی که مبلغ تمدیدی واریز نگردد ، ارائه خدمات قطع شده و مجری مسئولیتی در قبال افت نتیجه بدست آمده نخواهد داشت.

۶-۲ این مبلغ ممکن است با توجه به تغییر استراتژی های گوگل یا رقابتی شدن کلمات درخواستی کارفرما ، توسط مجری افزایش یابد. بدیهی است کارفرما باید با مبلغ پیشنهادی مجری بابت این افزایش موافقت نماید در غیر اینصورت کارفرما می تواند قرارداد را فسخ نماید.

۶-۳ در صورت افت رتبه سایت کارفرما مجاب است تا ۲ ماه هزینه پشتیبانی را پرداخت کند اما اگر همچنان سایت در صفحه اول گوگل قرار نگرفت مجری از آن پس بدون دریافت هزینه تا زمان بازگرداندن رتبه سایت کارفرما موظف به انجام تعهدات خود می باشد.

ماده ۷فسخ قرارداد:

۷-۱ فسخ یک جانبه قرارداد از سوی هریک از طرفین قرارداد قابل پذیرش نبوده و فسخ قرارداد تنها با توافق طرفین امکان پذیر است بجز شرایط فسخ یکطرفه مندرج در سایر مواد این قرارداد.

۷-۲ در صورت عدم انجام تعهدات در بازه زمانی تعیین شده و دخیل نبودن ماده ۸-۱،  مجری نسبت به شرایط زیر وجه را عودت داده و کارفرما قادر به فسخ یک جانبه قرارداد می باشد.

ماده ۸ –  شرایط خاص:

۸-۱ در مواردی که به علل ناشی از شرایط خاص مانند تغییر استراتژی گوگل، مجری نیازمند زمان بندی جدید می باشد و هزینه اضافی برای کارفرما ندارد. ‌چنانچه زمان بندی جدید هزینه اضافه برای کارفرما نداشته باشد، کارفرما مختار به موافقت با افزایش مدت قرارداد یا فسخ آن می باشد، فسخ یکطرفه قرارداد در صورتی قابل انجام می باشد که تا ۴ ماه از زمان تغییرات گوگل گذشته باشد و پیمانکار موفق به انجام تعهدات خود نشده باشد.

۸-۲ اگر در طول پروژه هنگامی که گوگل به صورت رسمی الگوریتم های رتبه بندی خود را بروز کند و به سبب این بروزرسانی سایت دچار افت رتبه گردد کارفرما موظف به دادن وقت اضافه به پیمانکار می باشد. مدت زمان این وقت اضافه باید مورد توافق طرفین باشد.

۸-۲ در صورت فیلتر شدن وبسایت کارفرما ، مجری مسئولیتی در قبال تغییرات و افت رتبه ی وبسایت در نتایج مختلف را نخواهد داشت.

۸-۳ در صورت نیاز به تغییر آدرس URL وبسایت توسط کارفرما ، کارفرما میبایست قرارداد جدیدی را با مجری جهت ادامه همکاری امضاء نماید.

ماده ۹حقوق معنوی مجری:

۹-۱ هرگونه درخواست سفته از طرف کارفرما ، مورد قبول مجری نخواهد بود ، چرا که در پروژه های بهینه سازی زمان و هزینه دقیقی را نمی توان برآورد نمود و نتیجه پروژه کاملا وابسته به استراتژی های گوگل و تغییرات لحظه ای وبسایت های دیگر میباشد.

ماده ۱۰ –  قانون حاکم بر قرارداد:

۱۰-۱ این قرارداد از هر نظر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۱۰-۲ این قرارداد و تبصره های آن در تاریخ مشخص به امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوست های مربوطه می دانند.

۱۰-۳ این قرارداد امکان هیچگونه تغییر یا خط خوردگی را ندارد.

ماده ۱۱ –  عدم موفقیت پروژه:

۱-۱۱ اگر مجری با تیم مد نظر کارفرما شروع به کار کرد، کارفرما موظف است که همکاری تمام و کمال تیم را با مجری گارانتی نماید. در غیر این صورت مجری طرح هیچ مسئولیتی در قبال نتایج کار یا عملکرد همکاران ندارد.

۲-۱۱ کارفرما موظف است محتوای مورد نیاز سایت را تامین کند. تعداد محتواها به صورت میانگین ۵ محتوا در هفته است.

ماده ۱۲ –   شرایط خاص:

۱۲-۱ چنانچه مجری در زمان های تعیین شده به اهداف مشخص شده نرسید، کارفرما مختار است قرارداد را فسخ نماید. بدیهی است سئو سنتر باید با مجری جدید منتخب و معرفی شده از سوی کارفرما برای تحویل کار و دادن اطلاعات لازم در زمینه فعالیت های انجام شده برای سئو سایت رستوپرو کمال همکاری را داشته باشد.

ماده ۱۳  –اعمال تغییرات بدون هماهنگی با کارشناس اُنیکسیا:

ایجاد تغییرات یک سویه و بدون اطلاع رسانی پیمانکار و مسئول پروژه ، می تواند منجر به تغییر در نتایج به دست آمده نهایی شده و باعث تغییر در جایگاه سایت، اختلال در بهینه سازی و یا دوباره کاری مجری شود که در هر حال (عواقب آن به صورت ( ادعا  به اطلاع کارفرما رسیده و بالطبع مسئولیت آن را کارشناسان اُنیکسیا نمی پذیرند.

ماده ۱۴  –تعهدات کارفرما و مجری :

۱۵-۱ مجری کنترلی بر تصمیمات سیاسی، فنی و متفرقه موتور های جستجو و هک شدن سایت ندارد. ممکن است بنا به دلایل ذکر شده و در شرایط فورسماژور، موتورهای جستجو تصمیماتی اتخاد نمایند که منجربه کاهش رتبه سایت شود. در این حالت مجری طرح نیازمند زمان بندی یا پروژه جدید می باشد.

۱۵-۲ به دلیل حجم بالای رقابت در کلمات کلیدی خاص، تغییرات مداوم الگوریتم ها و فاکتور های رقابتی مختلف، فقط مفاد مندرج در این قرارداد تضمین داده می شود.

۱۵-۳ در مورد دامنه های جدید، گوگل شرایطی به عنوان Google Sandbox اعمال می نماید که در آن به مدت تقریبی ۸ هفته از زمان شروع فعالیت منظم سایت، ارزش دهی به سایت اتفاق نمی افتد، لذا تغییرات در مورد این دسته از سایت ها، حداقل پس از ۸ هفته قابل مشاهده می باشد.

۱۵-۴ یکی از خدمات اصلی در بهینه سازی وب سایت بازسازی URL ها می باشد. در برخی موارد مشاهده شده است که به دلیل تغییرات ساختاری در URL موتورهای جستجو ظرف مدت ۳۰ روز سایت را از لیست خود حذف می کنند. در این شرایط بدون اعمال تغییرات خاص و با سپری کردن این مدت زمان، سایت با تغییرات مثبت در گوگل مشاهده خواهد شد.

۱۵-۵ استفاده از روش های بلک هت در دستور کار مجری قرار نداشته و به هیچ وجه حتی بنا به درخواست کارفرما، اعمال نخواهد شد. درصورت انجام هر یک از موارد بلک هت توسط نماینده کارفرما، مجری هیچ مسئولیتی را نپذیرفته و مجاز به ختم یک طرفه قرارداد می باشد.

۱۵-۶ تمامی مطالب مورد استفاده در سایت، از جمله برند، لوگو، مطالب و… متعلق به کارفرما بوده و هیچ گونه مسئولیت حقوقی در مورد استفاده از موارد لحاظ شده متوجه مجری نمیشود.

ماده ۱۵ – حل اختلاف

چنانچه میان طرفین در خصوص تفسیر یا اجرای مفاد قرارداد اختلافی بروز نماید بدواً طرفین سعی خواهند نمود از طریق مذاکره دوستانه نسبت به حل و فصل آن اقدام نمایند در غیر اینصورت هر یک از طرفین مجاز و مختار می باشند که به مراجع قضائی جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

ماده ۱۶ – نسخ قرارداد:

این قرارداد در تاریخ ………………………………………………. در ۱۶ ماده و در دو نسخه که اعتبار یکسان دارند تنظیم و به امضای طرفین قرارداد رسید.

مهر یا امضای کارفرما / تاریخ…………………………………………..

هر و امضای مجری / تاریخ……………………………………………..