استراتژی فریب در سئو

استراتژی فریب در سئو

آنالیز رقبا یکی از متداول ترین راهکارها برای رسیدن به نتایج قابل استناد است. در این وضعیت حفظ محرمانگی استراتژی و اطلاعات اساسی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در سئو نیز یکی از مهم ترین اقدامات برای تحلیل وضعیت رقبا آنالیز و واکاوی آنهاست. همانطور که اطلاع دارید ابزارها و سایت های متعددی مانند ahrefs[…]

اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو به چند مورد مشخص ختم نمی شوند و همواره در حال گسترش هستند. یکی از مهمترین دلایل بوجود آمدن اشتباهات در سئو عدم آگاهی در این زمینه است. متاسفانه بسیاری از افراد با دانستن چند مورد ساده و سطحی در مورد بحث بسیار پیچیده و تخصصی سئو احساس میکنند توانایی انجام[…]

تدریس خصوصی سئو

تدریس سئو

پس از تماس های فراوان جهت آموزش سئو به صورت خصوصی (تدریس خصوصی سئو) بر آن شدیم تا دوره های کامل آموزش سئو و رفع اشکال در این حوزه را بر گزار نماییم. بسیاری از اشخاص، وبمستران و مدیران سایت ها تمایل دارند تا سئو سایت را خودشان انجام دهند. به همین جهت امکان تدریس[…]

ارتقا رتبه سایت

ارتقا رتبه سایت

یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها ارتقا رتبه سایت (افزایش رتبه سایت) است. ارتقا رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو و حتی الکسا اهمیت بالایی دارد. بهبود و ارتقا سایت در موتورهای جستجو موجب روانه شدن ورودی ها به سایت شده و ارتقا رتبه سایت در الکسا نیز به اعتماد و اعتقاد بیشتر[…]

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

در حال حاضر گوگل پنگوئن آخرین الگوریتم گوگل می باشد اما تعریف الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟ تعریف الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟ گوگل پنگوئن نام الگوریتم جدید گوگل می باشد که در تاریخ 24 ماه آپریل 2012 بر روی هسته گوگل قرار گرفت و به طور رسمی معرفی شد. وظیفه اصلی این الگوریتم مقابله با سایت های اسپمر است[…]

بهینه سازی تگ h1

سئو تگ h1

متا تگ H1 از تگ های مهم سئو بوده پس از تگ عنوان (title) به عنوان مهم ترین تگ از نظر موتور های جستجوگر حساب می شود و سئو و بهینه سازی تگ h1 و استفاده درست از آن می تواند تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سئو و جایگاه وب سایت در موتور های جستجوگر داشته باشد. فاکتور[…]

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

در این چند ساله جدال های لفظی و عملی بسیاری میان وب مستران، متخصصان سئو و ناظمان کیفی موتور های جسجتوگر بوده است. در صدر این جدال ها نیز داستان همیشگی ما یعنی میزان اهمیت بین تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار دارد. از اوایل سال 2012  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که جمله محتوا پادشاه است بین زبان های افتاد تا همین امروز یک دوستگی[…]