استراتژی فریب در سئو

استراتژی فریب در سئو

آنالیز رقبا یکی از متداول ترین راهکارها برای رسیدن به نتایج قابل استناد است. در این وضعیت حفظ محرمانگی استراتژی و اطلاعات اساسی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در سئو نیز یکی از مهم ترین اقدامات برای تحلیل وضعیت رقبا آنالیز و واکاوی آنهاست. همانطور که اطلاع دارید ابزارها و سایت های متعددی مانند ahrefs[…]

اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو به چند مورد مشخص ختم نمی شوند و همواره در حال گسترش هستند. یکی از مهمترین دلایل بوجود آمدن اشتباهات در سئو عدم آگاهی در این زمینه است. متاسفانه بسیاری از افراد با دانستن چند مورد ساده و سطحی در مورد بحث بسیار پیچیده و تخصصی سئو احساس میکنند توانایی انجام[…]

تدریس خصوصی سئو

تدریس سئو

پس از تماس های فراوان جهت آموزش سئو به صورت خصوصی (تدریس خصوصی سئو) بر آن شدیم تا دوره های کامل آموزش سئو و رفع اشکال در این حوزه را بر گزار نماییم. بسیاری از اشخاص، وبمستران و مدیران سایت ها تمایل دارند تا سئو  را خودشان انجام دهند. به همین جهت امکان تدریس حضوری[…]

افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت

یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها افزایش رتبه سایت (ارتقا رتبه سایت) است. ارتقا رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو و حتی الکسا اهمیت بالایی دارد. بهبود و ارتقا سایت در موتورهای جستجو موجب روانه شدن ورودی ها به سایت شده و ارتقا رتبه سایت در الکسا نیز به اعتماد و اعتقاد[…]

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

در حال حاضر گوگل پنگوئن آخرین الگوریتم گوگل می باشد اما تعریف الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟ تعریف الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟ گوگل پنگوئن نام الگوریتم جدید گوگل می باشد که در تاریخ ۲۴ ماه آپریل ۲۰۱۲ بر روی هسته گوگل قرار گرفت و به طور رسمی معرفی شد. وظیفه اصلی این الگوریتم مقابله با سایت های اسپمر است[…]

بهینه سازی تگ h1

سئو تگ h1

متا تگ H1 یکی مهمر ترین از تگ های سئو است که پس از تگ عنوان (title) به عنوان مهم ترین تگ از نظر موتور های جستجوگر حساب می شود و استفاده درست از تگ h1 می تواند تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سئو و جایگاه وب سایت در موتور های جستجوگر داشته باشد. فاکتور های سئو و[…]

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

تولید محتوا مهمتر است یا ساخت لینک؟ مت کاتس (Matt Cutts) پاسخ می دهد

در این چند ساله جدال های لفظی و عملی بسیاری میان وب مستران، متخصصان سئو و ناظمان کیفی موتور های جسجتوگر بوده است. در صدر این جدال ها نیز داستان همیشگی ما یعنی میزان اهمیت بین تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار دارد. از اوایل سال ۲۰۱۲  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که جمله محتوا پادشاه است بین زبان های افتاد تا همین امروز یک دوستگی[…]

انتخاب سیستم مدیریت محتوا بهینه

انتخاب سیستم مدیریت محتوا بهینه

با پنجمین مقاله از مجموعه مقالات سئو با عنوان انتخاب سیستم مدیریت محتوا بهینه و سئو شده در خدمت شما عزیزان هستیم. سیستم مدیریت محتوا و یا همان CMS یکی از نکات ابتدایی شروع سئو سایت است، برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا بهینه باید به نکات زیر توجه داشته باشید:  بالا بودن سرعت بارگذاری CMS داشتن امکانات کامل سئو […]