سوشیال مارکتینگ یکی از روش های اصلی بازاریابی دیجیتال و برندینگ است.

تعریف سوشیال مارکتینگ چیست [آپدیت شده در 2022]

به انجام هر گونه فعالیت در شبکه های اجتماعی که در راستای رسیدن یا نزدیک شدن به اهداف بازاریابی کسب و کار اینترنتی انجام شود بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Marketing گفته می شود. با توجه به اینکه سوشيال مديا ها (شبکه های اجتماعی) طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهند میتوان از این ابزار برای نفوذ در بین اقشار مختلف جامعه استفاده کرد. همانطور که اطلاع دارید ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی به نسبت سایر ابزارهای تحت وب بسیار بالاست.

آموزش سوشیال مارکتینگ در سئو

بازاریابی شبکه های اجتماعی یک تخصص تمام عیار است. چگونگی جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری یک رویه کاملا علمی و پیچیده است. شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس ، توییتر ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و ده ها مورد دیگر جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین های دنیا هستند و هر کدام از آنها نیز مخاطبان و طیف خاص خود را در بر میگیرند.